Eskişehir’de düzenlenen U-20 Gençler Türkiye Birinciliği Yarışmaları’nda piste çıkan Erdekli sporcular önemli başarılara imza attı.
24 Haziran 2026 tarihinde Eskişehir’de düzenlenen U-20 Gençler Türkiye Birinciliği Yarışmaları’nda mücadele eden Erdekli sporcular, elde ettikleri derecelerle ilçeye büyük gurur yaşattı.
U-18 kategorisinde yarışan Zülal Gültepe, kendisinden 3 yaş büyük sporcularla mücadele ettiği 200 metre yarışında Avrupa Yıldızlar Barajı’nı geçerek Türkiye Şampiyonu oldu. Genç sporcu, ortaya koyduğu başarılı performansla dikkat çekti.
Yine U-18 kategorisinde yarışan Yağız Celal Delice ise kendisinden 2 yaş büyük rakiplerine karşı mücadele ettiği 200 metre yarışında Avrupa Yıldızlar Barajı’nı geçmeyi başardı. Kişisel en iyi derecesini elde eden Delice, Türkiye İkincisi olarak kürsüde yer aldı.
Erdek atletizmi adına önemli bir başarıya imza atan genç sporcuların elde ettiği dereceler spor camiasında takdirle karşılandı. Sporcuların antrenörü, başarı yolculuğunda desteklerini esirgemeyen Bandırma Kültür Eğitim Vakfı’na (BANKEV) teşekkür ederek katkılarının büyük önem taşıdığını belirtti.Haber Merkezi

