Erdek Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen törende mezun öğrenciler başarı belgelerini aldı, kep atarak mezuniyetlerini kutladı.
Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Erdek Meslek Yüksekokulu’nun mezuniyet töreni, öğrenciler, akademisyenler ve ailelerin katılımıyla gerçekleştirildi.
Erdek Meslek Yüksekokulu Yerleşkesi’nde düzenlenen törene Erdek Belediye Başkan Vekili Hüseyin Yıldırım, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Alpaslan Serel, Prof. Dr. Ebru Kaya Mutlu ve Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, İlçe Emniyet Müdürü Faruk Bağcı, Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Salman Koçu, Erdek Ticaret Odası Başkanı Hüseyin Uz ile çok sayıda davetli katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan törende konuşan Erdek Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Samet Çevik, mezun olan öğrencileri tebrik ederek meslek hayatlarında başarılar diledi. Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Alpaslan Serel de yaptığı konuşmada mezun öğrencilere gelecek yaşamlarında başarı temennisinde bulundu.
2025-2026 eğitim öğretim yılında okul birincisi olan Sağlık Turizmi İşletmeciliği Programı öğrencisi Nadya Günenç, mezunlar adına okul kütüğüne plaket çaktı. Günenç, yaptığı konuşmada mezuniyet heyecanını ve mutluluğunu dile getirdi.
Törende dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri protokol üyeleri tarafından verilirken, tüm mezunlara akademik ve idari personel tarafından mezuniyet anı belgeleri takdim edildi.
Program, öğrencilerin geri sayım eşliğinde keplerini havaya fırlatmasıyla sona erdi. Mezuniyet coşkusunun yaşandığı törende öğrenciler ve aileleri unutulmaz anlar yaşadı.
HABER MERKEZİ

