Bandırmagücü heyeti, Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza ile bir araya gelerek kulüp çalışmaları ve hedefler üzerine görüşme gerçekleştirdi.
Bandırmagücü Spor Kulübü Başkanı Cem Gülten, Kadın Futbol Takımı Teknik Direktörü Ercin Ercüment, teknik ekip ve sporcular Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza’yı ziyaret etti.
Ziyarette kulübün altyapı başarıları ve kadın futbol takımının play-off süreci ele alındı. Samimi bir ortamda gerçekleşen görüşmede kulüp faaliyetleri hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu.
Erkek futbol takımının U11 kategorisinde Bandırma, U14 kategorisinde ise Balıkesir şampiyonu olması dolayısıyla sporcular tebrik edildi.
Belediye Başkanı Dursun Mirza, elde edilen başarıların Bandırma için gurur verici olduğunu ifade ederek kulüp yönetimini ve sporcuları kutladı. Mirza ayrıca, 2. Lig hedefi doğrultusunda mücadele edecek kadın futbol takımına play-off maçlarında başarılar diledi.
HABER MERKEZİ

