Bandırma İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün koordinesinde okullarda gerçekleştirilen gezi ve etkinlik programlarıyla öğrenciler eğitim öğretim yılını neşeyle tamamladı.
Bandırma’da eğitim öğretim yılının sona ermesine sayılı günler kala okullarda düzenlenen etkinlikler öğrencilere unutulmaz anlar yaşattı.
Son hafta kapsamında öğrenciler için çeşitli gezi programları hazırlanırken, okul bahçeleri ve sınıflarda da eğlenceli etkinlikler düzenlendi. Oyunlar, sosyal aktiviteler ve farklı organizasyonlarla çocuklar hem arkadaşlarıyla güzel vakit geçirdi hem de bir yılın yorgunluğunu eğlenerek attı.
Bandırma İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, eğitim öğretim yılının son haftasında gerçekleştirilen etkinliklerin çocukların mutluluğunu artırdığını belirterek, öğrencilerin yüzündeki tebessümün en büyük mutluluk kaynağı olduğunu vurguladı. Böylece öğrenciler yaz tatiline moral ve motivasyonu yüksek bir şekilde uğurlandı.Haber Merkezi

