Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bandırma’da eğitimde yıl sonu değerlendirmesi yapıldı

Bandırma İlçe Milli Eğitim Müdürü Mutlu Aslan’ın başkanlığında düzenlenen sene

Bandırma İlçe Milli Eğitim Müdürü Mutlu Aslan’ın başkanlığında düzenlenen sene sonu müdürler kurulu toplantısında 2025-2026 eğitim öğretim yılına ilişkin çalışmalar değerlendirildi.

Bandırma İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte okul müdürlerinin katıldığı müdürler kurulu toplantısını gerçekleştirdi.

İlçe Milli Eğitim Müdürü Mutlu Aslan’ın başkanlık ettiği toplantıda eğitim öğretim yılı boyunca yürütülen faaliyetler kapsamlı şekilde ele alındı. Okullarda gerçekleştirilen çalışmalar değerlendirilirken, idari süreçler ve eğitim alanındaki uygulamalar hakkında görüş alışverişi yapıldı.

Toplantıda ayrıca yeni eğitim öğretim yılı öncesinde yapılacak hazırlıklar da gündeme geldi. Eğitim hizmetlerinin daha verimli yürütülmesine yönelik planlamalar üzerinde durulan toplantı, ortak değerlendirmelerin ardından sona erdi.Haber Merkezi