Bandırma Belediyesi ekipleri, altyapı çalışmaları nedeniyle bozulan yol ve kaldırımları yeniden düzenlemek için kent genelinde yoğun mesai yürütüyor.
Bandırma Belediyesi Parke Tamirat Ekibi, kent genelinde altyapı kuruluşları tarafından gerçekleştirilen kazı çalışmalarının ardından oluşan bozulmaları gidermek amacıyla çalışmalarını sürdürüyor.
Su, doğalgaz, elektrik, internet ve diğer altyapı hizmetleri kapsamında farklı noktalarda yapılan kazılar sonrasında zarar gören parke taşları ve kaldırımlar belediye ekipleri tarafından onarılıyor.
Yetkililer, bir taraftan onarım çalışmalarının devam ettiğini, diğer taraftan ise yeni kazıların sürdüğünü belirterek bazı bölgelerde tamamlanan çalışmaların kısa süre sonra yeniden kazılabildiğine dikkat çekti.
Buna rağmen ekiplerin kent genelinde oluşan bozulmaları hızla gidererek yolları yeniden kullanıma hazır hale getirdiği ifade edildi. Vatandaşların günlük yaşamının olumsuz etkilenmemesi için çalışmaların aralıksız sürdüğü belirtilirken, daha güvenli ve düzenli bir Bandırma hedefiyle ekiplerin sahadaki mesaisine devam ettiği bildirildi.
HABER MERKEZİ

