Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza, akreditasyon ve sınav süreçlerinde başarı gösteren Afet İşleri Müdürlüğü personeliyle bir araya geldi.
Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza, Afet İşleri Müdürlüğü’nün akreditasyon ve sınav süreçlerini başarıyla tamamlayan personeliyle öğle yemeğinde buluştu.
Buluşmaya Belediye Başkan Yardımcıları Cemal Adıgüzel ile Niyazi Yeloğlu da eşlik etti. Programda afetlere hazırlık konusunda yürütülen çalışmalar ve elde edilen başarılar değerlendirildi.
Başkan Mirza, başarılı personeli tebrik ederek, “Gösterdikleri özveri ve başarıyla kentimizin afetlere hazırlık gücünü daha da artıran çalışma arkadaşlarımızı gönülden kutluyor, emekleri için teşekkür ediyorum. Daha güvenli ve dirençli bir Bandırma için hep birlikte çalışmalarımızı sürdürüyor” dedi.Haber Merkezi

