Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bandırma’da bin 300 kişi aşure hayrında bir araya geldi

Bandırma Paşakent Mahallesi’nde düzenlenen aşure etkinliğinde yaklaşık bin 300 kişiye

Bandırma Paşakent Mahallesi’nde düzenlenen aşure etkinliğinde yaklaşık bin 300 kişiye aşure dağıtıldı.

Bandırma Paşakent Mahallesi’nde Muharrem ayı dolayısıyla aşure etkinliği düzenlendi.

Paşakent Mahalle Muhtarlığı tarafından, Mahalle Muhtarı Nurten Sarıaltın’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen etkinlikte yaklaşık bin 300 kişiye aşure ikram edildi.
Programa Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza, Belediye Başkan Yardımcısı Niyazi Yeloğlu, siyasi parti temsilcileri, mahalle muhtarları ve vatandaşlar katıldı.
Etkinlik kapsamında vatandaşlara aşureler ikram edildi.

Muharrem ayının manevi atmosferinin paylaşıldığı program, ikramların tamamlanmasının ardından sona erdi.Haber Merkezi