Bandırma Paşakent Mahallesi’nde düzenlenen aşure etkinliğinde yaklaşık bin 300 kişiye aşure dağıtıldı.
Bandırma Paşakent Mahallesi’nde Muharrem ayı dolayısıyla aşure etkinliği düzenlendi.
Paşakent Mahalle Muhtarlığı tarafından, Mahalle Muhtarı Nurten Sarıaltın’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen etkinlikte yaklaşık bin 300 kişiye aşure ikram edildi.
Programa Bandırma Belediye Başkanı Dursun Mirza, Belediye Başkan Yardımcısı Niyazi Yeloğlu, siyasi parti temsilcileri, mahalle muhtarları ve vatandaşlar katıldı.
Etkinlik kapsamında vatandaşlara aşureler ikram edildi.
Muharrem ayının manevi atmosferinin paylaşıldığı program, ikramların tamamlanmasının ardından sona erdi.Haber Merkezi

