Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi Manyas Meslek Yüksekokulu’nda düzenlenen mezuniyet töreni, öğrenciler ve ailelerinin katılımıyla gerçekleşti.
Manyas Meslek Yüksekokulu mezuniyet töreni, Manyas Kapalı Spor Salonu’nda düzenlendi. Manyas Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Ufuk Bingöl’ün ev sahipliğinde gerçekleştirilen törene; Manyas Kaymakamı Mustafa Salih Bayram, Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, Manyas Belediye Başkanı Ahmet Duru, Manyas Belediye Başkan Yardımcısı Şeref Özel, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, Manyas İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Fatih Ergün, Manyas İlçe Emniyet Amiri Furkan Işık, Manyas Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Kudret Egen, Manyas İlçe Milli Eğitim Müdürü Cem Aydın, akademik ve idari personel, basın mensupları, öğrenciler ve aileleri katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programın açılış konuşmasını Doç. Dr. Ufuk Bingöl yaptı. Ardından Manyas Belediye Başkanı Ahmet Duru mezun öğrencilere meslek hayatlarında başarılar diledi. Rektör Prof. Dr. İsmail Boz öğrencileri tebrik ederek mezuniyetlerinin hayırlı olmasını temenni etti. Manyas Kaymakamı Mustafa Salih Bayram da öğrencilerin mezuniyet sevincine ortak oldu.
Programda, 2025-2026 eğitim öğretim yılında Manyas Meslek Yüksekokulu’nu birincilikle tamamlayan İş Sağlığı ve Güvenliği Programı öğrencisi Gülşen Volkan, tüm mezunlar adına kütüğe plaket çakma seremonisini gerçekleştirdi. Volkan daha sonra yaptığı konuşmada bu anlamlı günde yaşadığı gurur ve mutluluğu dile getirdi.
Törende dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve plaketleri verildi. Meslek Yüksekokulu’nu dereceyle tamamlayan öğrenciler başarı belgeleri ve ödüllerini Manyas Kaymakamı Mustafa Salih Bayram, Rektör Prof. Dr. İsmail Boz, Manyas Belediye Başkanı Ahmet Duru, Manyas Belediye Başkan Yardımcısı Şeref Özel, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Mehmet Emin Erçakar, Genel Sekreter Faruk Küçük, Manyas İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Fatih Ergün, Manyas İlçe Emniyet Amiri Furkan Işık, Manyas Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Kudret Egen, Manyas İlçe Milli Eğitim Müdürü Cem Aydın ve protokol üyelerinin elinden aldı.
Başarı belgesi ve plaket takdiminin ardından akademik ve idari personel tarafından öğrencilere mezuniyet belgeleri verildi.
Büyük bir coşku içerisinde gerçekleşen tören, öğrencilerin keplerini havaya fırlatmasıyla tamamlandı. Fotoğraf ve video çekimleriyle ölümsüzleştirilen mezuniyet töreninde öğrenciler ve aileleri unutulmaz anlar yaşadı.Haber Merkezi

