Bandırma Kaymakamı Engin Aksakal, Kemal Pireci Anadolu Lisesi’ni ziyaret ederek 2026 EKPSS’de dereceye giren A. Özgür Koluaçık ve öğretmenlerini başarılarından dolayı tebrik etti.
Bandırma Kaymakamı Engin Aksakal, Kemal Pireci Anadolu Lisesi’ne yaptığı ziyarette okulun gurur kaynağı olan bir başarıyı paylaştı. 2026 EKPSS’de derece elde eden A. Özgür Koluaçık ile görüşen Aksakal, öğrenciyi azmi ve başarısından dolayı kutladı.
Okul yönetimi ve öğretmenlerle de bir araya gelen Kaymakam Aksakal, elde edilen sonucun disiplinli çalışma ve özverili eğitimin bir göstergesi olduğunu vurguladı. Başarıda emeği geçen öğretmenleri de tebrik eden Aksakal, A. Özgür Koluaçık’a eğitim ve kariyer yaşamında başarılarının artarak sürmesini diledi.
HABER MERKEZİ

