Mobil Genç Ofis Projesi kapsamında görev alan üniversite öğrencileri teşekkür belgeleriyle ödüllendirilirken, İlçe Müftüsü Dr. Abdülhamid Pehlivan’a da plaket takdim edildi.
Bandırma’da, Diyanet İşleri Başkanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı desteğiyle yürütülen “Mobil Genç Ofis: Üreterek Güçlenen Gençlik Atölyeleri Projesi” kapsamında görev alan gönüllü üniversite öğrencileri için teşekkür belgesi programı gerçekleştirildi.
Programda konuşan Bandırma İlçe Müftüsü Dr. Abdülhamid Pehlivan, gençlerin sosyal sorumluluk ve gönüllülük bilinciyle yürüttüğü çalışmaların önemine dikkat çekti. Özellikle köy okullarında gerçekleştirilen etkinliklerde görev alan öğrencilerin özverili çalışmalarından dolayı teşekkür eden Pehlivan, gönüllülere teşekkür belgelerini verdi.
Etkinlikte ayrıca Diyanet Genç Ofis tarafından, gençlik projelerine sağladığı destek ve katkılar nedeniyle Dr. Abdülhamid Pehlivan’a plaket sunuldu.
Program, gönüllü gençlere ve projeye destek verenlere teşekkür edilmesinin ardından sona erdi.
HABER MERKEZİ

