Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Jandarmanın durdurduğu şüphelilerden uyuşturucu çıktı

ZONGULDAK’TA JANDARMA EKİPLERİNİN DURDURDUĞU 4 ŞÜPHELİNİN ÜZERİNDEN UYUŞTURUCU MADDE ÇIKTI.

ZONGULDAK'TA JANDARMA EKİPLERİNİN DURDURDUĞU 4 ŞÜPHELİNİN ÜZERİNDEN UYUŞTURUCU MADDE ÇIKTI.

Zonguldak’ta jandarma ekiplerinin durdurduğu 4 şüphelinin üzerinden uyuşturucu madde çıktı.

Edinilen bilgiye göre Zonguldak İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince, Kdz.Ereğli ilçesinde önleyici kolluk devriyesi esnasında bir araçta ve araçta bulunan 4 şüphelinin üzerinde yapılan aramada 5.36 gram metamfetamin, bir adet hassas terazi ele geçirildi.

Olayla ilgili Cumhuriyet Başsavcılığının talimatları istikâmetinde 4 şüpheli, ifadeleri alındıktan sonra serbest bırakıldı.