Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Jandarmadan öğrencilere trafik eğitimi

ELAZIĞ’DA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI EKİPLERİ TARAFINDAN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE ‘YAYA GEÇİŞ ÜSTÜNLÜĞÜ’ EĞİTİMİ VERİLDİ

ELAZIĞ’DA İL JANDARMA KOMUTANLIĞI EKİPLERİ TARAFINDAN İLKOKUL ÖĞRENCİLERİNE ‘YAYA GEÇİŞ

Elazığ’da İl Jandarma Komutanlığı ekipleri tarafından ilkokul öğrencilerine ’Yaya geçiş üstünlüğü’ eğitimi verildi.

Elazığ’da İl Jandarma Komutanlığına bağlı trafik ekipleri tarafından Kovancılar ilçesinde bulunan Hacı Ahmet Özbağı İlkokulunda okuyan öğrencilere ‘Yaya geçiş üstünlüğü’ eğitimi verildi. Ekipler tarafından yaya geçitlerinde yayaların geçiş üstünlüğü vurgulanarak, öğrencileri geçitleri nasıl kullanmaları gerektiği konusunda bilgilendirdi.