Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Galatasaray, Beşiktaş maçı hazırlıklarını sürdürdü

GALATASARAY, SPOR TOTO SÜPER LİG’İN 32. HAFTASINDA BEŞİKTAŞ İLE OYNAYACAĞI MAÇIN HAZIRLIKLARINI BUGÜN YAPTIĞI ANTRENMANLA SÜRDÜRDÜ.

GALATASARAY, SPOR TOTO SÜPER LİG’İN 32. HAFTASINDA BEŞİKTAŞ İLE OYNAYACAĞI

Galatasaray, Spor Toto Süper Lig’in 32. haftasında Beşiktaş ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Florya Metin Oktay Tesisleri’nde Teknik Direktör Okan Buruk yönetiminde dinamik ısınmayla başlayan idman, iki grup halinde 8’e 2 pas çalışmasıyla devam etti. Antrenman, topa sahip olma çalışmasının ardından taktik çalışmayla sona erdi.

Galatasaray, yarın saat 11.00’de yapacağı idmanla Beşiktaş maçı hazırlıklarını sürdürecek.