Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Erciş’te müdürler kurulu toplantısı

VAN ERCİŞ İLÇESİNDE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN OKUL MÜDÜRLERİYLE TOPLANTI DÜZENLENDİ.

VAN ERCİŞ İLÇESİNDE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TARAFINDAN OKUL MÜDÜRLERİYLE TOPLANTI

Van Erciş ilçesinde Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından okul müdürleriyle toplantı düzenlendi.

Kaymakamlık konferans salonunda düzenlenen toplantı İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Toplantıda şube müdürleri kendi alanlarıyla alakalı konular hakkında konuşmalar yapıp okul müdürlerini bilgilendirdiler. Şube müdürlerinden sonra konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Yakup Alhan ise okullardaki akademik başarıyı artırmayı hedeflediklerini söyledi. Bu vesileyle okullardaki eğitim kalitesinin artırılması gerektiğinin altını çizen müdür Alhan, “Okul müdürlerinin de gereken desteği vermeleri gerektiğini ve son olarak sizin gibi çalışma arkadaşlarımla her şeyi aşacağıma inanıyorum, desteklerinizi her zaman bekliyorum” dedi.