Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Beytüşşebap’ın dağ okullarında ata oyunlarıyla bahar şenlikleri düzenleniyor

ŞIRNAK’IN BEYTÜŞŞEBAP İLÇESİNE BAĞLI BÖLÜCEK KÖYÜNDEKİ ÖĞRENCİLER, BAHARIN GELİŞİNİ ATA OYUNLARIYLA KUTLUYOR.

ŞIRNAK’IN BEYTÜŞŞEBAP İLÇESİNE BAĞLI BÖLÜCEK KÖYÜNDEKİ ÖĞRENCİLER, BAHARIN GELİŞİNİ ATA

Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesine bağlı Bölücek köyündeki öğrenciler, baharın gelişini ata oyunlarıyla kutluyor.

Şırnak’ın Beytüşşebap ilçesindeki köy okullarında baharın gelişiyle beraber öğretmen ve öğrenciler, baharın gelişiyle beraber okul bahçelerinde ata oyunlarını oynayarak şenlik düzenliyor. Şiir ve şarkıların yanı sıra oyunların düzenlendiği şenlikte son olarak halaylar çekiliyor. Yüksek rakımlı Bölücek köyündeki ilk ve orta okulunda düzenlenen etkinliğe İlçe Milli Eğitim Müdürü Tekin Yıldırım’da katıldı. Burada yarışmalarda derece alan öğrenciler, ödüllendirildi.

Her yıl şenlik düzenlendiğini söyleyen Milli Eğitim Müdürü Tekin Yıldırım, dağ okullarında baharın gelişiyle beraber oyunlar oynandığını kaydetti. Devletin imkanlarını öğrenciler için seferber ettiklerini ifade eden Tekin, “Burada ses sistemleriyle öğrencilerimize unutulmaz anlar yaşatmaya çalışıyoruz” dedi.