Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Bandırmaspor’da Transfer İçin Dev Adım

Bandırmaspor, Onursal Başkan Onur Göçmez’in 55 milyon liralık alacağını kulüp

Bandırmaspor, Onursal Başkan Onur Göçmez’in 55 milyon liralık alacağını kulüp lehine silmesinin ardından açıklama yaparak transfer sürecinin yeni bir ivme kazandığını açıkladı.
Bandırmaspor Yönetim Kurulu tarafından yapılan açıklamayla, kulübün transfer sürecine yönelik kritik bir sürecin başarıyla tamamlandığı bildirildi.
Açıklamada, Onursal Başkan Onur Göçmez’in geçmişten kalan 55 milyon lira tutarındaki alacağını kulüp lehine silmesinin, bu süreçte önemli bir katkı sağladığına yer verildi. Yönetim Kurulu, bu destek sayesinde transfer sürecinde ciddi bir rahatlama yaşandığını aktardı.
Açıklamada şu sözler yer aldı:
“Bandırmaspor’umuzun transfer süreciyle ilgili önemli bir gelişme kamuoyunun bilgisine sunulmuştur. Kulübümüz, transfer tahtasının açılması ve yeni transferlerin yapılabilmesi adına büyük bir aşamayı geride bırakmıştır. Bu süreçte özellikle, önceki başkanlarımızdan ve aynı zamanda Onursal Başkanımız Sayın Onur Göçmez’in, geçmiş dönemden kalan 55 milyon TL tutarındaki alacağını kulübümüz lehine silmesi, camiamıza büyük bir katkı sağlamış; bu önemli fedakârlık, kulübümüzün transfer sürecindeki hareket alanını genişletmiştir. Kendilerine bu anlamlı destekleri için bir kez daha teşekkür ederiz. Bandırmaspor, bugün geçmiş dönem başkanları ve yöneticileriyle tam bir uyum ve iş birliği içinde, güçlü bir vizyonla yoluna kararlılıkla devam etmektedir. Kulübümüz, sürdürülebilir başarıyı hedefleyen mali ve sportif yapılanma anlayışıyla geleceğe emin adımlarla yürümektedir. Güzel günler Bandırmaspor camiasını bekliyor. Hep birlikte, daha güçlü yarınlara!”

HABER MERKEZİ