Bandırmaspor, Trendyol 1. Lig’in son haftasında oynanan Sivasspor karşılaşmasının ardından “usulsüz seyirci alınması” gerekçesiyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edildi.
Bandırmaspor, Trendyol 1. Lig 2025-2026 sezonunun 38’inci haftasında sahasında ağırladığı Sivasspor karşılaşmasının ardından Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na (PFDK) sevk edildi.
02 Mayıs 2026 tarihinde oynanan mücadele sonrası Türkiye Futbol Federasyonu Hukuk Müşavirliği tarafından yapılan açıklamada, Bandırmaspor’un “usulsüz seyirci alınması” gerekçesiyle Futbol Disiplin Talimatı’nın 49. maddesi kapsamında PFDK’ya sevkine karar verildiği bildirildi.
Karşılaşmada tribünlerde yaşanan durumun ardından alınan sevk kararı, spor kamuoyunda dikkat çekti. PFDK’nın yapacağı değerlendirme sonucunda kulüp hakkında uygulanabilecek olası yaptırımların netlik kazanacağı belirtildi.
Kulüp cephesinden konuya ilişkin resmi açıklamanın yapılması bekleniyor.
HABER MERKEZİ

