Milli Eğitim Bakanlığı tarafından, tüm okullarda yapılacak “Sıfır Atık Yarışması” başladı.
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından sürdürülebilir bir gelecek yaratmak amacı ve çocuklarda farkındalık yaratmak amacıyla düzenlenen “Sıfır Atık Yarışması” başladı. Türkiye genelinde tüm okullarda tüm öğrencilerin katılabileceği yarışma kapsamında ”Atıktan Sanata İleri Dönüşüm”, ”Sıfır Atık Projeleri” ve “İyi Uygulama Yapan Okul” olmak üzere üç ayrı tema üzerine durulacak. Çevre bilincini artırmak amacıyla yapılan yarışma ile aynı zamanda atık miktarını azaltmak, geri dönüşümü yaygınlaştırmak ve yaratıcı fikirler üretmeyi teşvik etmek hedeflendi. Okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin bireysel eserlerinin yanı sıra okulların da başarısı değerlendirilecek. Yarışmada dereceye giren öğrencilere çeşitli ödüller verilecek.
HABER MERKEZİ

