Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Güney, Kirazköylüleri dinledi

Susurluk Belediye Başkanı Nurettin Güney, “Belediye Burada” projesi kapsamında Kirazköy

Susurluk Belediye Başkanı Nurettin Güney, “Belediye Burada” projesi kapsamında Kirazköy Mahallesi’ni ziyaret etti.
2022 yılından bu yana devam eden “Belediye Burada” projesi kapsamında Susurluk’un mahallelerini ziyaret eden Belediye Başkanı Nurettin Güney, Kirazköy’de mahalle sakinleri ile buluştu. Mahalle sakinlerinin talepleri, Susurluk’ta ve mahallelerinde yaşadıkları sorunları dinleyen Başkan Güney, çalışmalarını anlattı. Güney, “Bugüne kadar; tüm mahallerimize, bütün köylerimize, çeşitli zamanlarda hizmet için ulaştık. İmkânlarımız ve planlarımız doğrultusunda Susurluk’umuzun her yerine hizmet getirdik. Ancak bugün bütün Belediye Burada… Kirazköy mahallemizde komşularımızla buluşmaya, varsa eksiklerimizi tamamlamaya geldik.” dedi.

Haber: Levent Karaçay