Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, Cunda Alibey Adası’nı ziyaret ederek ada sakinleri ile bir araya geldi.
Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, vatandaşlar ile bir araya gelmeye devam ediyor. Cunda Alibey Adası’nı ziyaret eden Başkan Ergin, ada sakinleri ile sohbet ederek ada esnafının taleplerini dinledi. Başkan Ergin, “Cunda Alibey Adamızda hemşerilerimizle buluştuk. Esnafından, balıkçısına, aşçısından, garsonuna tüm hemşerilerimizle bir aradaydık, sohbet ettik.5 yıldır olduğu gibi önümüzdeki yıllarda da bizim görevimiz kentimizin her noktasında, talepleri dinlemek, sorunlarımıza çözüm bulmak. Yine birlikte başaracağız.”dedi. /Haber merkezi
Başkan Ergin adalılar ile buluştu

