Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

’Belediyeler Birliği Nisan Ayı Olağan Meclis Toplantısı’ yapıldı

BİLECİK BELEDİYELER BİRLİĞİ BAŞKANI AYNI ZAMANDA BAYIRKÖY BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA YAMAN BAŞKANLIĞINDA ‘BELEDİYELER BİRLİĞİ NİSAN AYI OLAĞAN MECLİS TOPLANTISI’ YAPILDI

BİLECİK BELEDİYELER BİRLİĞİ BAŞKANI AYNI ZAMANDA BAYIRKÖY BELEDİYE BAŞKANI MUSTAFA

Bilecik Belediyeler Birliği Başkanı aynı zamanda Bayırköy Belde Belediye Başkanı Mustafa Yaman başkanlığında ’Belediyeler Birliği Nisan Ayı Olağan Meclis Toplantısı’ yapıldı.

Bilecik İl Özel İdaresi İl Genel Meclis Toplantı Salonu’nda düzenlenen toplantıya belediye başkanlarının ve seçilmiş belediye meclis üyelerinin katılımlarıyla gerçekleştirdi. Toplantıda gündem maddeleri tartışılarak bilgi alışverişinde bulunuldu.

Başkanı Yaman, “Alınan kararların hayırlara vesile getirmesini temenni ediyorum ilimizi, ilçelerimizi, beldelerimizi daha yaşanabilir hale getirmek için el birliği ile birlik beraberlik içinde yoğun gayret sarf eden tüm belediye başkanlarımıza meclis üyelerimize teşekkürlerimi sunuyorum” ifadelerini kullandı.