Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Siirt ‘te eğitim değerlendirme toplantısı yapıldı

SİİRT VALİSİ OSMAN HACIBEKTAŞOĞLU BAŞKANLIĞINDA, 2022-2023 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI DEĞERLENDİRME TOPLANTISI YAPILDI.

SİİRT VALİSİ OSMAN HACIBEKTAŞOĞLU BAŞKANLIĞINDA, 2022-2023 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI

Siirt Valisi Osman Hacıbektaşoğlu başkanlığında, 2022-2023 eğitim ve öğretim yılı değerlendirme toplantısı yapıldı.

İl Milli Eğitim Müdürlüğünün yatırım programları ve 2019-2023 yılları arasındaki faaliyetlerin yer aldığı tanıtım videosunun izlenmesi ile başlayan toplantıda, Milli Eğitim Müdürü Deniz Edip, sunum eşliğinde bilgi verdi.

Siirt’in eğitim-öğretim durumunu değerlendiren Vali Hacıbektaşoğlu, “Siirt eğitim yatırımları ile gelecekte bölgenin parlayan bir yıldızı haline gelecektir. Tüm eğitim camiamıza teşekkür ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum” dedi.

Toplantıya, Vali Hacıbektaşoğlu, il millî eğitim müdürü Deniz Edip, ilçe millî eğitim müdürleri, şube müdürleri ve yardımcılar katıldı.