Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Fenerbahçe, Sivasspor maçı hazırlıklarını sürdürdü

FENERBAHÇE, SPOR TOTO SÜPER LİG’İN 32. HAFTA MAÇINDA 29 NİSAN CUMARTESİ AKŞAMI DEPLASMANDA DG SİVASSPOR İLE OYNAYACAĞI MAÇIN HAZIRLIKLARINA DEVAM ETTİ.

FENERBAHÇE, SPOR TOTO SÜPER LİG’İN 32. HAFTA MAÇINDA 29 NİSAN

Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig’in 32. hafta maçında 29 Nisan Cumartesi akşamı deplasmanda DG Sivasspor ile oynayacağı maçın hazırlıklarına devam etti.

Teknik Direktör Jorge Jesus yönetiminde Can Bartu Tesisleri’nde gerçekleştirilen antrenman, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık çalışması ile başladı. Ardından sahaya geçen oyuncular, koşu, ısınma ve koordinasyon çalışmaları sonrasında 2 gruba ayrılarak top kapma ve pas çalışmaları yaptı. Pas organizasyonlarıyla süren idman, taktiksel ve bireysel çalışmalarla noktalandı.

Sarı-lacivertliler, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.