Ana Sayfa Arama Video Yazarlar
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Yavaş, Bükrecik’te sulama göletlerini inceledi

Sındırgı Belediye Başkanı Ekrem Yavaş, Bükrecik Mahallesi’nde vatandaşlar ile bir

Sındırgı Belediye Başkanı Ekrem Yavaş, Bükrecik Mahallesi’nde vatandaşlar ile bir araya geldi.

Sındırgı Belediyesi tarafından kırsal mahallelerde üreticilerin ürünleri için suya ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla sulama göletleri oluşturuldu. Sındırgı Belediye Başkanı Ekrem Yavaş, Bükrecik Mahallesi’ne ziyaret düzenleyerek yapılan göletleri yerinde inceledi. Bükrecik’te mahalle sakinleri ile bir araya gelerek sohbet eden Yavaş, “Tarım ve hayvancılık için yapmış olduğumuz projelerle alakalı memnuniyetlerini dile getiren mahalle halkımıza misafirperverlikleri için teşekkür ediyorum. Biz yaptık, yine biz yapacağız.” dedi. /Haber merkezi